ا
-
اثرفریبنده
مقایسه نقش جنسیت در اثربخشی فریبندههای "نامتقارن مغلوب" و "غیرنامتقارن مغلوب" بر انتخاب مصرفکنندگان درفرآیند تصمیم خرید [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 75-87]
-
ارتباطات برند
بررسی تأثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بر نقش اعتماد به برند به عنوان متغیر میانجی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 17-28]
-
ارزش ایجاد شده سهامداران
بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 45-56]
-
استراتژی رقابتی
بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستورانهای با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
-
استفاده نادرست از کارت اعتباری
تأثیر مادیگرایی مصرفکننده بر خرید وسواسی، خرید ناگهانی و استفاده نادرست از کارت اعتباری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 1-12]
-
اعتماد به برند
بررسی تأثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بر نقش اعتماد به برند به عنوان متغیر میانجی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 17-28]
ب
-
بازارگرایی
بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 45-56]
-
بازارگرایی
مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیتهای نوآوری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 57-74]
-
بازارگرایی
بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستورانهای با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
پ
-
پایبندی به آموزههای مذهبی
محرکهای موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیلگری پایبندی به آموزههای مذهبی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 59-74]
ت
-
تحلیل پوششی دادهها
اندازهگیری کارایی کشور ایران در مزیت رقابتی در مقایسه با کشورهای منتخب وتحلیل حساسیت آن در مقایسه با کشورهای پیشرو جهان و منطقه [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 29-43]
چ
-
چابکی استراتژیک
چابکی استراتژیک در صنعت بانکداری ایران و تاثیر آن بر کارایی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 44-58]
خ
-
خرید خودنمایانگر
محرکهای موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیلگری پایبندی به آموزههای مذهبی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 59-74]
-
خرید ناگهانی
تأثیر مادیگرایی مصرفکننده بر خرید وسواسی، خرید ناگهانی و استفاده نادرست از کارت اعتباری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 1-12]
-
خرید وسواسی
تأثیر مادیگرایی مصرفکننده بر خرید وسواسی، خرید ناگهانی و استفاده نادرست از کارت اعتباری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 1-12]
-
خلق ارزش
بررسی تأثیر تمایل به همخَلقی ارزش بر یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 13-26]
-
خودنظارتی
محرکهای موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیلگری پایبندی به آموزههای مذهبی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 59-74]
د
-
دلفی
ارائه مدلی برای سنجش و ساختاردهی به متغیرهای اثرگذار در روابط خریدار – تأمینکننده با استفاده از تکنیک دیمتل در محیط فازی [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 27-44]
-
دیمتل
ارائه مدلی برای سنجش و ساختاردهی به متغیرهای اثرگذار در روابط خریدار – تأمینکننده با استفاده از تکنیک دیمتل در محیط فازی [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 27-44]
ر
-
رستورانها و فستفودهای با حق امتیاز محدود
بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستورانهای با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
-
رضایت مشتری
بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 45-56]
-
رفتار مصرف کننده
مقایسه نقش جنسیت در اثربخشی فریبندههای "نامتقارن مغلوب" و "غیرنامتقارن مغلوب" بر انتخاب مصرفکنندگان درفرآیند تصمیم خرید [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 75-87]
-
رقابت پذیری
بررسی و مقایسه تأثیر هوشمندی رقابتی بر رقابتپذیری شرکتهای زودبازده با یکدیگر (SMEs)، (مطالعه موردی: صنایع غذایی در استان تهران) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 75-94]
-
روابط خریدار – تامین کننده
ارائه مدلی برای سنجش و ساختاردهی به متغیرهای اثرگذار در روابط خریدار – تأمینکننده با استفاده از تکنیک دیمتل در محیط فازی [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 27-44]
س
-
سازمان چابک
چابکی استراتژیک در صنعت بانکداری ایران و تاثیر آن بر کارایی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 44-58]
ش
-
شرکتهای بزرگ
بررسی و مقایسه تأثیر هوشمندی رقابتی بر رقابتپذیری شرکتهای زودبازده با یکدیگر (SMEs)، (مطالعه موردی: صنایع غذایی در استان تهران) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 75-94]
-
شرکتهای کوچک و متوسط
مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیتهای نوآوری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 57-74]
-
شرکتهای کوچک و متوسط SMEs
بررسی و مقایسه تأثیر هوشمندی رقابتی بر رقابتپذیری شرکتهای زودبازده با یکدیگر (SMEs)، (مطالعه موردی: صنایع غذایی در استان تهران) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 75-94]
ص
-
صادرات غیرنفتی
اندازهگیری کارایی کشور ایران در مزیت رقابتی در مقایسه با کشورهای منتخب وتحلیل حساسیت آن در مقایسه با کشورهای پیشرو جهان و منطقه [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 29-43]
ع
-
عملکرد بازار
مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیتهای نوآوری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 57-74]
-
عملکرد کسب و کار
بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستورانهای با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
-
عملکرد مالی
بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 45-56]
ف
-
فازی
ارائه مدلی برای سنجش و ساختاردهی به متغیرهای اثرگذار در روابط خریدار – تأمینکننده با استفاده از تکنیک دیمتل در محیط فازی [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 27-44]
-
فاکتورهای مدیریت
بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستورانهای با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
-
فریبنده غیرنامتقارن مغلوب
مقایسه نقش جنسیت در اثربخشی فریبندههای "نامتقارن مغلوب" و "غیرنامتقارن مغلوب" بر انتخاب مصرفکنندگان درفرآیند تصمیم خرید [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 75-87]
-
فریبنده نامتقارن مغلوب
مقایسه نقش جنسیت در اثربخشی فریبندههای "نامتقارن مغلوب" و "غیرنامتقارن مغلوب" بر انتخاب مصرفکنندگان درفرآیند تصمیم خرید [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 75-87]
ق
-
قابلیت نوآوری
مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیتهای نوآوری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 57-74]
ک
-
کارایی
اندازهگیری کارایی کشور ایران در مزیت رقابتی در مقایسه با کشورهای منتخب وتحلیل حساسیت آن در مقایسه با کشورهای پیشرو جهان و منطقه [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 29-43]
-
کارایی سازمان
چابکی استراتژیک در صنعت بانکداری ایران و تاثیر آن بر کارایی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 44-58]
-
کیفیت خدمات
بررسی تأثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بر نقش اعتماد به برند به عنوان متغیر میانجی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 17-28]
م
-
مادیگرایی
تأثیر مادیگرایی مصرفکننده بر خرید وسواسی، خرید ناگهانی و استفاده نادرست از کارت اعتباری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 1-12]
-
مادیگرایی
محرکهای موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیلگری پایبندی به آموزههای مذهبی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 59-74]
-
محرکهای محیطی
محرکهای موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیلگری پایبندی به آموزههای مذهبی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 59-74]
-
مدل الماس گون
اندازهگیری کارایی کشور ایران در مزیت رقابتی در مقایسه با کشورهای منتخب وتحلیل حساسیت آن در مقایسه با کشورهای پیشرو جهان و منطقه [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 29-43]
-
مزیت چابکی
چابکی استراتژیک در صنعت بانکداری ایران و تاثیر آن بر کارایی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 44-58]
-
مزیت رقابتی
اندازهگیری کارایی کشور ایران در مزیت رقابتی در مقایسه با کشورهای منتخب وتحلیل حساسیت آن در مقایسه با کشورهای پیشرو جهان و منطقه [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 29-43]
ن
-
نوآوری سازمانی
بررسی تأثیر تمایل به همخَلقی ارزش بر یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 13-26]
و
-
وفاداری به برند
بررسی تأثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بر نقش اعتماد به برند به عنوان متغیر میانجی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 17-28]
ه
-
همخلقی ارزش
بررسی تأثیر تمایل به همخَلقی ارزش بر یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 13-26]
-
هوشمندی رقابتی
بررسی و مقایسه تأثیر هوشمندی رقابتی بر رقابتپذیری شرکتهای زودبازده با یکدیگر (SMEs)، (مطالعه موردی: صنایع غذایی در استان تهران) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 75-94]
ی
-
یادگیری سازمانی
بررسی تأثیر تمایل به همخَلقی ارزش بر یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 13-26]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد