نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثرفریبنده مقایسه نقش جنسیت در اثربخشی فریبنده‌های "‌نامتقارن مغلوب‌" و "‌غیرنا‌متقارن مغلوب‌" بر انتخاب مصرف‌کنندگان درفرآیند تصمیم خرید [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 75-87]
  • ارتباطات برند بررسی تأثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بر نقش اعتماد به برند به عنوان متغیر میانجی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 17-28]
  • ارزش ایجاد شده سهامداران بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 45-56]
  • استراتژی رقابتی بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستوران‌های با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
  • استفاده نادرست از کارت اعتباری تأثیر مادی‌گرایی مصرف‌کننده بر خرید وسواسی، خرید ناگهانی و استفاده نادرست از کارت اعتباری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 1-12]
  • اعتماد به برند بررسی تأثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بر نقش اعتماد به برند به عنوان متغیر میانجی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 17-28]

ب

  • بازارگرایی بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 45-56]
  • بازارگرایی مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیت‌های نوآوری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 57-74]
  • بازارگرایی بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستوران‌های با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]

پ

  • پایبندی به آموزه‌های مذهبی محرک‌های موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیل‌گری پایبندی به آموزه‌های مذهبی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 59-74]

ت

  • تحلیل پوششی داده‌ها اندازه‌گیری کارایی کشور ایران در مزیت رقابتی در مقایسه با کشورهای منتخب وتحلیل حساسیت آن در مقایسه با کشورهای پیشرو جهان و منطقه [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 29-43]

چ

  • چابکی استراتژیک چابکی استراتژیک در صنعت بانکداری ایران و تاثیر آن بر کارایی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 44-58]

خ

  • خرید خودنمایانگر محرک‌های موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیل‌گری پایبندی به آموزه‌های مذهبی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 59-74]
  • خرید ناگهانی تأثیر مادی‌گرایی مصرف‌کننده بر خرید وسواسی، خرید ناگهانی و استفاده نادرست از کارت اعتباری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 1-12]
  • خرید وسواسی تأثیر مادی‌گرایی مصرف‌کننده بر خرید وسواسی، خرید ناگهانی و استفاده نادرست از کارت اعتباری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 1-12]
  • خلق ارزش بررسی تأثیر تمایل به هم‌خَلقی ارزش بر یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 13-26]
  • خودنظارتی محرک‌های موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیل‌گری پایبندی به آموزه‌های مذهبی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 59-74]

د

  • دلفی ارائه مدلی برای سنجش و ساختاردهی به متغیرهای اثرگذار در روابط خریدار – تأمین‌کننده با استفاده از تکنیک دی‌متل در محیط فازی [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 27-44]
  • دی‌متل ارائه مدلی برای سنجش و ساختاردهی به متغیرهای اثرگذار در روابط خریدار – تأمین‌کننده با استفاده از تکنیک دی‌متل در محیط فازی [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 27-44]

ر

  • رستوران‌ها و فست‌فودهای با حق امتیاز محدود بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستوران‌های با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
  • رضایت مشتری بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 45-56]
  • رفتار مصرف کننده مقایسه نقش جنسیت در اثربخشی فریبنده‌های "‌نامتقارن مغلوب‌" و "‌غیرنا‌متقارن مغلوب‌" بر انتخاب مصرف‌کنندگان درفرآیند تصمیم خرید [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 75-87]
  • رقابت پذیری بررسی و مقایسه تأثیر هوشمندی رقابتی بر رقابت‌پذیری شرکت‌های زودبازده با یکدیگر (SMEs)، (مطالعه موردی: صنایع غذایی در استان تهران) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 75-94]
  • روابط خریدار – تامین کننده ارائه مدلی برای سنجش و ساختاردهی به متغیرهای اثرگذار در روابط خریدار – تأمین‌کننده با استفاده از تکنیک دی‌متل در محیط فازی [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 27-44]

س

  • سازمان چابک چابکی استراتژیک در صنعت بانکداری ایران و تاثیر آن بر کارایی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 44-58]

ش

  • شرکتهای بزرگ بررسی و مقایسه تأثیر هوشمندی رقابتی بر رقابت‌پذیری شرکت‌های زودبازده با یکدیگر (SMEs)، (مطالعه موردی: صنایع غذایی در استان تهران) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 75-94]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیت‌های نوآوری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 57-74]
  • شرکتهای کوچک و متوسط SMEs بررسی و مقایسه تأثیر هوشمندی رقابتی بر رقابت‌پذیری شرکت‌های زودبازده با یکدیگر (SMEs)، (مطالعه موردی: صنایع غذایی در استان تهران) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 75-94]

ص

  • صادرات غیرنفتی اندازه‌گیری کارایی کشور ایران در مزیت رقابتی در مقایسه با کشورهای منتخب وتحلیل حساسیت آن در مقایسه با کشورهای پیشرو جهان و منطقه [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 29-43]

ع

  • عملکرد بازار مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیت‌های نوآوری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 57-74]
  • عملکرد کسب و کار بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستوران‌های با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
  • عملکرد مالی بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 45-56]

ف

  • فازی ارائه مدلی برای سنجش و ساختاردهی به متغیرهای اثرگذار در روابط خریدار – تأمین‌کننده با استفاده از تکنیک دی‌متل در محیط فازی [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 27-44]
  • فاکتورهای مدیریت بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستوران‌های با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
  • فریبنده غیرنامتقارن مغلوب مقایسه نقش جنسیت در اثربخشی فریبنده‌های "‌نامتقارن مغلوب‌" و "‌غیرنا‌متقارن مغلوب‌" بر انتخاب مصرف‌کنندگان درفرآیند تصمیم خرید [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 75-87]
  • فریبنده نامتقارن مغلوب مقایسه نقش جنسیت در اثربخشی فریبنده‌های "‌نامتقارن مغلوب‌" و "‌غیرنا‌متقارن مغلوب‌" بر انتخاب مصرف‌کنندگان درفرآیند تصمیم خرید [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 75-87]

ق

  • قابلیت نوآوری مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیت‌های نوآوری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 57-74]

ک

  • کارایی اندازه‌گیری کارایی کشور ایران در مزیت رقابتی در مقایسه با کشورهای منتخب وتحلیل حساسیت آن در مقایسه با کشورهای پیشرو جهان و منطقه [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 29-43]
  • کارایی سازمان چابکی استراتژیک در صنعت بانکداری ایران و تاثیر آن بر کارایی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 44-58]
  • کیفیت خدمات بررسی تأثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بر نقش اعتماد به برند به عنوان متغیر میانجی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 17-28]

م

  • مادی‌گرایی تأثیر مادی‌گرایی مصرف‌کننده بر خرید وسواسی، خرید ناگهانی و استفاده نادرست از کارت اعتباری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 1-12]
  • مادی‌گرایی محرک‌های موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیل‌گری پایبندی به آموزه‌های مذهبی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 59-74]
  • محرک‌های محیطی محرک‌های موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیل‌گری پایبندی به آموزه‌های مذهبی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 59-74]
  • مدل الماس گون اندازه‌گیری کارایی کشور ایران در مزیت رقابتی در مقایسه با کشورهای منتخب وتحلیل حساسیت آن در مقایسه با کشورهای پیشرو جهان و منطقه [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 29-43]
  • مزیت چابکی چابکی استراتژیک در صنعت بانکداری ایران و تاثیر آن بر کارایی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 44-58]
  • مزیت رقابتی اندازه‌گیری کارایی کشور ایران در مزیت رقابتی در مقایسه با کشورهای منتخب وتحلیل حساسیت آن در مقایسه با کشورهای پیشرو جهان و منطقه [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 29-43]

ن

  • نوآوری سازمانی بررسی تأثیر تمایل به هم‌خَلقی ارزش بر یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 13-26]

و

  • وفاداری به برند بررسی تأثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بر نقش اعتماد به برند به عنوان متغیر میانجی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 17-28]

ه

  • هم‌خلقی ارزش بررسی تأثیر تمایل به هم‌خَلقی ارزش بر یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 13-26]
  • هوشمندی رقابتی بررسی و مقایسه تأثیر هوشمندی رقابتی بر رقابت‌پذیری شرکت‌های زودبازده با یکدیگر (SMEs)، (مطالعه موردی: صنایع غذایی در استان تهران) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 75-94]

ی

  • یادگیری سازمانی بررسی تأثیر تمایل به هم‌خَلقی ارزش بر یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 13-26]